Du skal da være med til “De Navnløse”-antologien!

Som tidligere nævnt på vil der være en scenarieantologi med mit scenarie “De Navnløse” som tema, skrevet til Viking-Con 2010. Jeg håber på at der er mange, som vil skrive med og kæmpe om at vinde sindssyge fede præmier.

Reglerne er følgende:
I) Det skal være et remake af De navnløse (eller et remake af remaket). Så længe du kan se mig i øjnene og fortælle mig at du har lavet et remake er det ok. En Nævefuld Dollars eller Last Man Stading er også remakes af Yojimbo/Livvagten.
II) Det skal være et novellescenarie.
III) Det skal være for fem deltagere (spillere/spilledere).
IV) Det skal indgå i VC’ De navnløse-antologi
V) Det vil blive enerådigt blive bedømt af den oprindelige forfatter, Thais Laursen Munk, der får tilsendt scenarierne anonymt og derefter læser dem. Dvs når du er færdig med din novelle (en dag inden VCs scenariedeadline) sender du dit bidrag til Morten Greis (mortengreis- AT -gmail -DOT-com), hvorefter han sender dem til mig og VC.
VI) Vinderen udpeges på VC lørdag eftermiddag.

6 meninger om “Du skal da være med til “De Navnløse”-antologien!

  1. Pingback: [Konkurrence] De navnløse-antologien til Viking-Con « Stemmen fra ådalen

  2. Kan jeg regne med at du ikke læser posts på min blok markeret med “De Navnløse” eller lignende i overskriften?
    Jeg vil måske poste delresultater og tanker offentligt under skrivningen.

  3. Ja, hvis du læser noget så… må du ikke sige det Thais 😀

    Jeg vil nu holde mit remake super hemmeligt – for det er verdens fedste idé.

  4. thaismunk

    Hehe, jeg skal nok holde mig væk fra alle blogs, der skriver om de Navnløse indtil jeg har bedømt jeres scenarier. 🙂

  5. Pingback: [Konkurrence] Remake af De navnløse-antologien « Stemmen fra ådalen

Skriv et svar

