Fastaval 2010

Jeg lyver ikke når jeg siger at Fastaval 2010 var min bedste Fastaval nogensinde i de ialt 8 gange jeg er kommet der (2003-2008). Af den simple grund at jeg havde en rigtig god Fastaval OG at jeg samtidig ikke har for store forventninger til Fastaval 2011, hvilket ellers har været mit største problem med vallen siden 2006 (cirka).

Grundene til dette:

  • Der er med garanti nogle ting, der kunne være gået bedre, men jeg nødt at være en del af Fastavals arrangørgruppe i år. Selv når Jannick Raunow (tydeligvis dette års superskurk) hev fat i mig torsdag aften i baren, hvor jeg var ganske fuld, for at fortælle mig dårlige nyheder skete det med smil på læben. Jeg har aldrig nogensinde set så sejt et hold DirtBusters. Respekt!
  • Behageligt selskab med interessante ting på hjerte aka “Tak fordi DU dukkede op” til (i tilfældig rækkefølge) Kristoffer Rudkjær, Jannick Raunow,  Troels Bording, Morten Hougaard, Rikkelara Nielsen, Anne Vinkel, Peter Fallesen (især der hvor jeg bad dig om at tømme spanden sjatter efter banketten), Milton Felice Brambati Lund, Oliver Nøglebæk , Susanne Meldgaard (jeg havde aldrig regnet med at det ville gå så godt!), Mads Hauptmann (tak for snapsen og behageligt samarbejde), Danni Rune (tak for at gribe mikofonen), Morten Greis, Daniel Larsen, Kristoffer Apollo, Jesper Wøldiche, Anders Sinding, Karoline Cleo Lærke Hatting,  Jonas Ellemand, Jesper Lindhard, Uffe Thorsen, Søren Parbæk, Tim S. Nielsen, Johanne Wenstrup, Louise Frellsen (tillykke!), Johannes Busted Larsen (også tillykke!), Sigrid Piil Svane og Kristoffer Nyrup.  En lang liste, ja, men samtidig er jeg bare så glad for at I tog jer tid til at komme mig ved og hjælpe mig. Det betyder mere end I aner.
  • En speciel tak skal lyde til Michael “Migal” Gärtner Nielsen for at reagere på “Ting Livere ikke fatter”-serien. Jeg er så glad for at nogen gider læse mine ting og reagere på dem 🙂
  • Baren. Drenge, I bliver bare sejere og sejere.
  • Nogle rigtig lækre spiloplevelser i form af Imperiet 40K, The Fisherman’s Wife og Hjertebrand. Vi fik henholdvis en kl. 9 blok til at køre, fik fortalt fede japanske eventyr og jeg fik ægte hjertebanken, imens andre fik incestuøs kærlighed til at virke smuk, uskyldig og ægte. Det var cool.
  • Banketten. Jeg har indtil videre ikke modtaget dødstrusler, så noget må vi da have gjort rigtigt, også selvom jeg synes at jeg har læst meget af det, f.eks. hvad man kunne gøre anderledes. Det glæder mig at der er folk, som brænder for banketten og som vil en god Fastaval-banket. En meget stor tak til dem, som hjælp Susanne og mig med den! Fuck, hvor er I seje og hvor knoklede I igennem!

Ja, alt har stort set været som det skulle være. Vejret har ikke været så forfærdeligt som vi frygtede, jeg fik også lige besøgt familien og besøgt venner i Århus. Jeg sidder med en fornyet lyst til at deltage i Fastaval og til at få skrevet (b)ordrollespilsscenarier. Derfor vil jeg nu annoncere at jeg vil skrive western-scenariet med kvinder (tidligere omtalt her på denne blog!) til Vking-Con 29 med arbejdstitlen “Dengang i Orangeville”. Det bliver lakrids 😉

3 meninger om “Fastaval 2010

  1. anne

    Du skal bare fiske efter komplimenter, hvad? 😉 Det var en rigtig god banket. Tusind tak for den. Og jeg glæder mig til at spille Orangeville

  2. thaismunk

    Tjo…det gør jeg vel, men jeg er mest bare imponeret over at det fungerede som det gjorde. Endnu mere utroligt er at jeg rent faktisk får lavet noget på Orangeville (sender nok noget ved lejlighed).

  3. Kristoffer Apollo

    Jeg synes, det var en fin banket, især i betragtning af, at I hoppede på som ansvarlige relativt kort tid før Fastaval, så vidt jeg forstår? Det var jo nok heller ikke jeres skyld, at køkkenet blev lidt forsinkede. 🙂

    Og hep til Orangeville!

Skriv et svar

