Min blog ændrer navn d. 13/9

Jeg fik noget pingback fra Kåre her forleden dag, hvor at jeg pludselig opdagede at jeg ikke har skrevet på min blog i en halv menneskealder, på grund af noget bachelor-projekt, som lige skulle gøres færdigt og generelt forbi at jeg har været ved at dø i sommervarmen. Derfor har jeg nu følgende ambition for Frygt og Lede i Odense:
Jeg vil skrive et blogindlæg om ugen indtil d. 13/9, hvor at “Frygt og lede i Odense” bliver til “Frygt og lede i Salford”.

Salford ligger i det større Manchester i England og har et universitet (der hedder University of Salford), hvor at jeg skal gå fra september til slutningen af januar. Jeg har en snedig plan om at skulle skrive noget om engelsk og skotsk rollespilsmiljø på det tidspunkt og sammenligne det med dansk rollespilsmiljø. Som min første indlæg fandt jeg forleden dag mit efterskrift til scenariet Beat City skrevet kort tid efter jeg kom hjem fra Fastaval 2008. Det vil jeg smide op imorgen, sammen med hvad jeg ellers kan finde på at skrive om kloge ting om scenariet.

2 meninger om “Min blog ændrer navn d. 13/9

Skriv et svar

