Det er hårdt at være min mors søn..

…Især når min mor beder mig om at få styr på samlingen af rollespilsbøger på Gl. Rye bogcafe, hvor at jeg kan konstatere at der er op til flere bøger, hvor at grundbøgerne i serien ikke længere er der (bl.a. fordi at jeg har købt nogle af dem) og at nogle andre er forældede.

Så fik jeg dem som tak for at have samlet deres rollespilsbøger på en hylde og  Derfor er jeg nu i besiddelse af Den Store Monsterbog til Sværd og Trolddom (Jackson, Steve & Livingston, Ian; redigeret af Gascoigne, Marc) Novastenen/Jeraz til Drager og Dæmoner (Blomqvist, Mats & Englund, Andreas), Kandra til Drager og Dæmoner, dog uden kort (Eurén, Leif), Rollespil (Johansen, Christian & Swiatek, Erik) og På Eventyrets Vej til Dungeons & Dragons (forfattere ikke angivet). Det er virkeligt sjovt at kigge i dem i dag, bl.a. fordi at jeg har nostalgisk minder om nogle af dem. Det gælder især Rollespil, for der er godt nok sket noget på 20 år, samtidig med at nogle ting er de samme.

2 meninger om “Det er hårdt at være min mors søn..

  1. Pingback: Velgørenhed: ”På Eventyrets Vej” sælges « Frygt og lede i Odense

Skriv et svar

