Polly parrot, wake up!

Ja, nu skal jeg vist til at have lidt gang i her den blog igen. Jeg har været i Danmark siden d. 25/5 og bor lidt rundt omkring (75% af tiden hos mine forældre), imens at jeg venter på at kunne få fat på en lejlighed i Odense. Deraf det nye navn på min blog. Om ikke andet kan jeg bruge tiden til at få lidt mere gang i min blog. Der vil følge nogle indlæg efter dette, nogle af dem nye og nogle af dem kladder, som jeg har skrevet i England. Der er tale helt og aldeles om en blandet landhandel med alskens ting og sager. Enjoy!

Skriv et svar

