Velgørenhed: ”På Eventyrets Vej” sælges

Jeg tænkte a jeg ville udnytte D&D-old school bølgen og sælge denne bog. Da jeg ikke selv har D&D på dansk (eller nogensinde har haft det). Ikke desto mindre fik jeg “På Eventyrets Vej”, da jeg hjalp Gl. Rye Bogcafe med at rydde op i deres rollespilssamling. Er der nogen, som ville være interesseret i den? Pengene går ubeskåret til Gl. Rye Bogcafe, som plejede at være Gl. Rye Bibliotek (inden det desværre blev nødt til at lukke pga nedskæringer). Kom med et bud og jeg sender bogen eller tager den med på en con. Billederne kan ses nedenfor. Der er ikke skrevet eller tegnet i bogen og alle siderne er der.

Billede 1.
Billede 2.
Billede 3.
Billede 4.

En mening om “Velgørenhed: ”På Eventyrets Vej” sælges

  1. nicolas

    Hello, can you please contact me at : n.delzenne AT laposte.net if you still have this RPG book to sell.
    Thank you !
    Sorry, I am not fluent in danish…

    Nicolas

Skriv et svar

