[2. dec] Conner og andet rollespil i december

Jeg vidste at jeg kun havde meget kort tid til at lave dette indlæg i dag (pga at jeg lige er flyttet, min cykel er i stykker og at jeg er til fest), så nu nøjes jeg mere eller mindre kun med at kaste et par hurtige tanker ud og løfte sløret for hvad der kommer til at ske senere hen på denne blog i december. Min yndlingsblog i december er indtil videre Kåres, da jeg er glad liver og nyder at sidde og rode med mit eget grej (min yndlingsjulekalender er derudover Julerup Færgeby). Senere i december vil jeg skrive om forskellige ting, bl.a. mit yndlingsscenarie “Drømmen om en Konge i Gult” og Det 7. Rige, som er en månedlig live-kampagne som jeg er spilleder i for tiden.

En ting, som jeg ofte har savnet er conner eller andre former for rollespil i december. Jeg nåede aldrig tage afsted til Con2, da det lå i december (der er ret langt fra Gl. Rye til Hillerød, selvom jeg nok ville have taget turen hvis jeg havde kunne overskue det). Jeg er stor fan af ideen om rollespil i december, selvom det naturligvis er pissebesværligt pga alle julefrokosterne og familie-gøglet. Det er cool af samme grund som det er besværligt, idet at det netop kunne være en lækker pause fra hele jule-helvedet (som det nok vil komme frem undervejs på denne blog er jeg ikke som udgangspunkt specielt stor fan af højtiden). Det ville være fedt at tage på con og spille rollespil og julehygge med vennerne. En pause fra det hele. Jeg synes at ideen kkunn evære interessant om ikke andet. Tanker? Er det umuligt og skal jeg bare bruge december til at planlægge rollespilskampagne indenfor som jeg plejer at gøre hvert år?

4 meninger om “[2. dec] Conner og andet rollespil i december

    1. Thais Munk

      Ja, travlt med at blogge har vi i hvert fald 🙂 Derudover er jeg ikke enig. Jeg synes voldsomt godt om ideen om en enkeltdags-con, hvor at vi mødes, spiller en smule rollespil og hygger. Det kunne meget vel blive til et 2012-projekt. Det må tiden vise 🙂

  1. Det bliver interessant hvor mange der falder fra i løbet af december. Jeg (fordi jeg har gjorde det sidste år) ved at det er hårdt at skrive et indlæg om dagen.

    I år har jeg lavet min julekalender (og den poster uafhængigt af mig), så mon ikke min kommer til at løbe igennem hele julen?

    Men planlæg og skriv i forvejen Thais så du kun behøver at poste når du skal til fest. 😀

  2. Jeg har også skrevet størstedelen af decembers indlæg længe inden december. Min blog poster også automatisk, så det bliver ikke så vanskeligt igen at holde bloggen kørende.

    Jeg kan også godt lide ideen om rollespil i december, og min oplevelse er, at det er ikke julefrokoster, som det er generelle juleaktiviteter og julestuer, som ligger beslag på folks tid. Ikke desto mindre skal vi snart have en jule-episode i min Delta Green-kampagne, og det er så tredje år i streg, at vi har det.

Skriv et svar

