Vintersol 2013 søger scenarier

Jeg har for anden år i træk fornøjelsen og æren af at være rollespilsansvarlig for Vintersol. Det bliver intet mindre end fantastisk (det plejer det nemlig at være). Derfor vil jeg gerne efterlyse scenarier til Vintersol 2013! Kom og skriv for os, for det bliver for fedt.

Jeg vil som scenarieansvarlig gerne være der for forfatterne som så meget som de føler for. Hvis du som forfatter gerne vil have feedbacks på alt hvad du skriver kan du få det og hvis du gerne vil have fred og ro kan du også få det. Det er helt op til den enkelte forfatter.

 

Vi har derudover ikke noget hårdt krav om at du skal aflevere et færdigt scenarie, så længe at andre kan køre det eller at du har folk som kan køre det. Derudover vil nyskrevne scenarie også deltage i konkurrence om den fine Vintersolspris (som er en publikumspris). Vi vil voldsomt gerne have livescenarier også og der er gode muligheder for at afholde dem på connen også.

 

Spørgsmål, tilmeldinger, etc kan sendes til min mail på thaismunk@gmail.com og så vil jeg efter bedste evne besvare dem. Temaet i år er “bohème“, så der er rigeligt med muligheder for at slå sin indre kunstner løs hvis man føler for det. Der er dog intet krav om at man skriver inden for tema.

 

Datoer og deadlines for Vintersol 2013

Der er selvfølgelig også nogle deadlines. De er følgende:

1 November: Foromtaler
24 januar: Scenarier afleveres
21-24 febuar: Vintersol 2013

Information og varefakta

Vintersol er en odenseansk con og efterhånden syv år gammel. Den afholdes af foreningen Solhverv, også med tilhørsforhold i Odense. Det er en awesome con med fantastiske arrangører, fede scenarie og den bedste mad man kan finde på en dansk con (med undtagelse af Hyggecon, som har stort set de samme kokke). Connen foregår i Højby, et stenkast syd for Odense.

2 meninger om “Vintersol 2013 søger scenarier

  1. Kun wankers skriver uden for tema når det er meldt ud i god tid. 🙂

    Tag det som en udfordring folkens (også selvom det tema er overraskende svært få mig at fange essensen af).

    1. Thais Munk

      Jeg synes heller ikke at det er noget let tema at finde reruns ud fra, men det tager jeg som en udfordring.

      Om ikke andet kan jeg slippe afsted med at sætte “Drømmen om en Konge i Gult” op og få fornøjelsen af at køre det igen 😉

Skriv et svar

