I 2014 vil jeg…

I prioriteret rækkefølge følgende:

  • skrive “Udsigten til Guldborg Sund” færdigt. Af alle mine scenarier er det scenariet med den mest besværlige skriveprocess til dato. Det skal nok blive færdigt, men jeg har måttet slås en del med ikke at tvivle for meget på min egen ide.
  • være GM i en D&D 3.5 kampagne (en spin-off af vores Dragonlance-kampagne, hvor vi spiller magikere af “The Orders of High Sorcery“.) Denne gang uden troldmænd (ser det ud til), hvilket jeg tror bliver spændende og nyt.
  • skrive noget mere blogging (inspireret af Johs)
  • prøve på at begynde at spille live igen efter en halvlang pause.
  • spille flere indie-spil. Især Microscope.
  • starte en WFRP-kampagne op igen.

Derudover har jeg også en drøm at jeg (nu hvor jeg har haft sidste forelæsning på statskundskab i slutningen af december) kan blive færdiguddannet som cand.scient.pol, men det har så ikke så meget med rollespil at gøre 🙂

En mening om “I 2014 vil jeg…

  1. Pingback: I 2014 vil jeg … | Stemmen fra ådalen

Skriv et svar

