CONtiki 2015

Velkommen til indlæg 132 med rapportage fra CONtiki 2015 (der skulle være et to-tal et sted). Det var en enormt hyggelig con. Jeg fik kørt 2 scenarier og playtestet nogle af scenarierne fra “Fortællinger fra Fem Faldne Riger”. Flytningen til Roskilde var gået smertefrit og den eneste grund til at jeg savnede den gamle skole var på grund af nostalagi fra de mange gode oplevelser jeg har haft der.  Begge scenarierne som GM var fine oplevelser og “Fortællinger fra Fem Faldne Riger” var enormt interessant og en god oplevelse.

 

Der er ikke vildt meget mere for mig at fortælle om Con2 udover at virkelig var hyggeligt. Maden var ekstragod i år (tak for Morten Havmøller for den!) og jeg synes at arrangørgruppen var tåbelig sej. Lena Kikko Andersen, Anne Vinkel, Beatrix Nielsen og Morten Havmøller Laursen (no relation) er ikke alene nogle af de lækrest mennesker i dansk rollespil, men har også lavet et pokkers sejt stykke arbejde med en fed og enormt hyggelig con. De har valgt at stoppe, men det lød til at der var folk som pønsede på at overtage Con2 og kører den videre. Det vil jeg i hvert fald håbe på sker, for det har endnu en gang været en lækker oplevelse.

Skriv et svar

