Black Box Horsens

Phew. Så kom man hjem efter Black Box Horsens. Det var sjovt og et godt arrangement. Jeg fik kun spillet et scenarie “Before and After Silence” af Matthijs Holter og Fredrik Hossmann, sat op af Frederik Hossmann. Jeg  glæder mig til at prøve noget mere black box, for det er en lidt svær form for mig at håndtere, men jeg er i hvert fald nysgerrig. Formen er for mig sær, men jeg har på ingen måde prøvet nok til at jeg kan bedømme det. Men når det er sagt, så var “Before and After Silence” en sær og særdeles interessant oplevelse, som jeg afgjort vil tænke yderligere over.

Jeg kan til gengæld bedømme arrangementet og det var fremragende! Black Box Horsens var for mig mest en fantastisk mulighed for at møde nogle nye mennesker fra andre lande, høre skønne og skøre warstories og ikke mindst få crazy kreative indspark og give igen. Det var en enormt positiv oplevelse og der var en tåbelig god og hyggelig stemning. Open chair princippet fungerede og var fedt. Og Simon var sej (som han plejer at være) som hovedarrangør. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde nogle af de samme mennesker til Knudepunkt, for HBB var en lækker måde at møde dem på. Og et møgfedt arrangement. Totalt meget props til Simon James Pettitt for et fedt arrangement! Jeg håber at HBB kommer igen til næste år.

Skriv et svar

