Con20 søger forfattere!

Kære alle forfattere i det ganske danske land: Con2 vender igen tilbage i slutningen af januar (vi skal lige have det clearet med skolen først, men det virker umiddelbar til at være d. 27/29/1 2017 på Usserød Skole i Hørsholm). Forfattere vil igen i går blive betalt med masser af krælighed og anerkendelse og ikke mindst helt vildt meget kage. Arrangørholdet er det samme som sidste år med Kathrine Hedegaard, Morten Havmøller og undertegnede som hovedarrangørerne.

 

I anledning af at det næste gang er 20. gang at Con2 afholdes holder vi 20-år jubilæums tema og går amok i fødselsdagstema, nostalgi og generel forundring over at der er blevet afholdt hele 19 conner før denne. Temaet begrænser naturligvis ikke forfatternes virke, selvom man da selvfølgelig gerne må lade sig inspirere.

 

Som forfatter til Con2 vælger man selv i hvor høj grad man vil skrive ens scenarie færdigt (som altid) og derudover tager vi meget gerne imod spiltest (hvis der tilfældigvis er nogen som gerne vil have scenarier til andre conner efter con2 playtestet).

 

Kedelig ting som deadlines er følgende:
Aflevering af foromtaler:  d. 15/10 2016.
Aflevering af scenarier, hvpr andre skal kunne køre dem: Søndag den 8. januar.

 

Vi glæder os til at høre fra jer og at se jer på selve connen!

6 meninger om “Con20 søger forfattere!

  1. anne

    Mig! Jeg vil betales i krælighed. Hvis jeg samler krælighed nok, kan jeg en dag blvie (sic) et rigtigt kræ. 🙂

    Og ih, der kommer en con2 igen. Hurra!

  2. anne

    En ting, Frederik foreslog på facebook

    “Man burde næsten genoplive et scenarie fra den allerførste Con2… Der blev spillet Kult, Ask Agger og Oculus Tertius:”

      1. Thais Munk

        Klart! Jeg kunne ikke i 1996, så jeg tænker at du så absolut er bedre kvalificeret der 😀 Og god ide, det ville da være alletiders. Ellers var der også “New York Coppers – Gaden Uden Nåde” og scenariet Apollo, som også skulle være meget godt.

  3. Thais Munk

    Best typo ever! 😀

    I skal være noget så hjertelig velkomne!

    Og jeg vil lige kigge på det. Ask Aggers scenarier var noget af det som virkelig inspirede mig i sin tid til at gå i gang med at skrive (omend at de er fra før jeg begyndte at komme på conner), så det vil jeg da afgjort kigge på. Tak til Frederik for ideen! 🙂

Skriv et svar

