Fastavalscenarier der aldrig var

Da jeg her tidligere i år var på Horsens Black Box opdagede jeg at de plakater for gamle teaterforestillinger der hang på Komediehuset mindede om gamle Fastaval-scenarier, både i titlerne og i deres visuelle udtryk. Det kunne om noget have været scenarier fra Fastaval i 90’erne og tidlige 00’er  Så dem vil jeg da lige dele med jer (jeg havde kun min tablet til at tage billeder med, så derfor er jeg også selv tydelig i flere af billederne).

"Mens vi venter på himlen"
“Mens vi venter på himlen”

 

 

2 meninger om “Fastavalscenarier der aldrig var

  1. johsbusted

    “Al tid i verden” brude være undertitlen på alle Ask Aggers scenarier.

    Det kunne være sjovt at lave plakater til gamle Fastavalscenarier.

    1. Thais Munk

      Heheh, ja 😀

      Og det er om noget oplagt som aktivitet ala “Make your own dungeon”. Find på fiktive Fastaval-scenarier fra tiden hvor at kvaliteten af scenarieteksten og spilpersonerne er lige med længden af dem.

Skriv et svar

