Man har lov til at være heldig…

Jeg tog et smut forbi den lokale genbrugsbutik for at købe mig en sportstaske og ende med at bruge 150 kr i stedet for 25. Der var nemlig lige nogle brætspil og kortspil til billige penge.

Henholdsvis Puerto Rico for 25 kr, Cthulhu Gloom, for 10,  kr Mr. Jack Pocket for 10 kr, Bohnanza med udvidelse for 10 kr pr stk, Race for the Galaxy for 40 kr og Stonehenge an anthology board game (som jeg intet kender til, men som tydeligvis er spritnyt) for 40.   Så jeg glæder mig til at få prøvet nogle af dem ved lejlighed. I mellemtiden kan jeg så finde ud af hvordan jeg får plads i min reol til mine nye spil…

4 meninger om “Man har lov til at være heldig…

    1. Thais Munk

      Ja, jeg var også lettere overrasket. Indtil videre har jeg konstateret at Stonehenge ikke har fået så høje anmeldelse igen (5,4 på boardgamegeek), men da jeg så Race for the Galaxy til prisen for en stor latte vidste jeg godt hvad klokken var slået. Der var også Sentinels of the Multiverse til 40 kr, som jeg dog sprang over i denne omgang, da jeg ikke er så begejstrede for co-operative kortspil.

      Jeg kan til gengæld se at det har gået gode anmeldelser på Boardgamegeek, så det kan da være at jeg skal hente det i morgen.

      1. Kristian

        Jeg ville helt sikkert have samlet det op 🙂
        Stonehenge virker lidt som et gimmick-projekt med stjerne-designere, men hey, 40,-. Jeg har ikke spillet Race, men meget Roll, for the Galaxy men det klart et scoop. Puerto Rico er højt på listen over ting jeg håber at finde “ude i det fri” en dag – så råb op inden du smider det til realocation – så finder vi en byttehandel 🙂

        1. Thais Munk

          Intet problem, vi kan sagtens finde ud af noget. Så nu er du fremtidig ejer af Puerto Rico 😀

          Stonehenge er uden tvivl et gimmick-projekt, men om ikke andet kan jeg bruge det som terræn når jeg leger med figurer til rollespil. Og jeg vil få købt Sentinels of the Multiverse i morgen hvis det ikke er blevet snuppet op.

Skriv et svar

