Man har lov til at være heldig, del 2

Jeg kom forbi min genbrug igen i dag og stak hovedet ind for at se om de stadigvæk havde Sentinels of the Universe til 40 kr. Det havde de og jeg opdaged eundervejs at de også havde Once Upon a Time til 20 kr (hvor jeg er ret pjattet med konceptet) og Red November til 20 kr også.

 

Fedt nok for mig, men hvem fanden sender sådan en samling fine spil til genbrug?

2 meninger om “Man har lov til at være heldig, del 2

  1. Kristian

    Det er skørt også fordi det er en rimelig bred samling, men jo tydeligvis afleveret sammen (vil jeg tro). To virkelig fine fund, de sidste to.

    1. Thais Munk

      Det virker nemlig som en mindre samling eller del af en samling. Det kunne være nogen der skulle flytte sammen med en anden eller noget lignende? Uanset hvad brokker jeg mig ikke, for Red November og Once Apon a Time til sølle 40 kr er godt nok ingen penge ift deres underholdningsværdi. .

Skriv et svar

