[LG] Tropical Zombies

Jeg er ret glad for at Elias valgte Tropical Zombies som vores næste scenarie. Jeg er nemlig småsyg lige pt og kan ikke overskue så store mængder tekst igen. Så er det jo rart at der kun er syv sider. Simon har skrevet nogle ret kloge ting om scenariet på sin blog. Grundlæggende set har jeg ikke så meget at sige om Tropical Zombies, udover at jeg tror at det vil være ret sjovt at spille og køre, hvis man får givet det videre til spillere hvad det er der skal foregår. Jeg tror at selve spiloplevelsen vil være bedre end teksten er at læse, for jeg synes den er en kende rodet. Der er lidt for mange scener i forhold til at den sidste er den mest interessante og scenerne kunne godt være mere skarpt skåret, men der tror jeg også at det er tidens tand, der spiller ind. Mit primære problem med det (iforhold til hvor gammelt det er) er at der er for mange scener, som kun er opvarmning til den endelige scene, som er den med zombierne, der kommer rendene. Som Jonas meget korrekt har nævnt, er der ikke nogen grund til at holde plottet skjult for spillerne. Det vil kun gavne hvis de ved det. Og det skal MAXIMALT vare halvanden time, hvis ikke mindre. Derudover synes jeg at det er en fed splatterkomedie.

Vores næste scenarie bliver “Being Max Møller”, da jeg lider af lette Fastaval-abstinencer og ikke er sikker på min deltagelse i 2010.

En mening om “[LG] Tropical Zombies

  1. Pingback: [Læsegruppen] Tropical Zombies of the Deep Jungle « Stemmen fra ådalen

Skriv et svar

