Viking-Con 42

Tårnby gymnasium, igen-igen. Heksens Hule, igen-igen. Megahyggelig con med flinke folk, igen-igen.

 

Jeg plejede at tage på Viking-Con for at spille rollespil. I dag er det mere brætspil som trækker (det gælder generelt også andre conner). Ikke mindst her de sidste par år, hvor jeg har haft fornøjelsen af at arrangere “Shelf of Shame”-buster. Og vi havde en fest i år, som vi plejer. Inklusiv et spil fra 1988, som jeg havde slæbt med fra Aalborg. Det var i meget høj grad ameri-trash som i helvede, men det var sgu virkelig sjovt. Vi spillede det ikke helt færdigt, men det gjorde ikke noget. Det var to timers virkelig god spas i fremragende selskab.

 

Der er stadigvæk nogle ting, som jeg tænker skal fikse ift. den turnering/event, men det var godt og sjovt at spille “historiske” brætspil, inklusiv det her. Så det var fedt.

 

Derudover fik jeg kørt Troels’ særdeles fine scenarie “Tudsefyrstens Guld” fredag, som også var god spas, og hygget med mig “My Little Scythe”, hvor to skønne søstre på 12 forklarede regler på meget fin maner. Sidst men ikke mindst fik jeg set og hængt ud med en masse søde mennesker, hvilket altid er awesome. Der hvor man bare kender så mange at der altid er nogle at hænge ud med. Så jeg glæder mig allerede til næste år, det skal nok også blive godt.

Skriv en kommentar